Η Μάρκα

Σε αυτή την ενότητα θα δούμε πώς οι μάρκες επηρεάζουν τις ζωές όλων μας – ως καταναλωτές, την ευρύτερη οικονομία και την κοινωνία.

Η Μάρκα

Οι Μάρκες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σύγχρονης ζωής.

Τι είναι η Μάρκα;

Για κάποιους, ένα εμπορικό σήμα μπορεί να είναι μόνο ένα όνομα, ένα λογότυπο, μια εταιρική ταυτότητα ή απλά μια αναγνωρίσιμη συσκευασία. Για άλλους μπορεί να είναι ένα “σήμα εμπιστοσύνης” – μια εγγύηση σταθερής ποιότητας. Αλλά για έναν κατασκευαστή, η μάρκα είναι το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησής του, παρά το ότι είναι άυλο.

Το τι είναι η Μάρκα μπορεί ίσως να επεξηγηθεί καλύτερα αν το δούμε υπό την οπτική ενός ατόμου ( καταναλωτή ή χρήστη) παρά από την οπτική μιας εταιρείας. Ένα εμπορικό σήμα είναι το άθροισμα των γνώσεων και των αντιλήψεων που έχει το άτομο για ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια εταιρεία, και παρέχει τα μέσα για την άσκηση επιλογής και προτίμησης. Με την πάροδο του χρόνου, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μπορεί να εντυπωθεί στο μυαλό ενός ατόμου ως αναγνωρίσιμο, καθησυχαστικό, μοναδικό, να εμπνέει εμπιστοσύνη, με άλλα λόγια, ένα ισχυρό εμπορικό σήμα.

Οι ισχυρές Μάρκες όλο και αυξάνονται καθώς οι εταιρείες προσπαθούν συνεχώς να λαμβάνουν με μεγάλη σοβαρότητα υπόψη τους τι θέλει ο κόσμος. Μεγάλη έμφαση δίνεται τόσο στη συνέπεια, όσο και στην έρευνα και την ανάπτυξη, προκειμένου να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις των ατόμων, αλλά και να παραμένουν ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές. Η συνεχής καινοτομία, επομένως, συχνά αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της δημιουργίας μιας επιτυχημένης μάρκας.

Οι Μάρκες


Η σχέση μεταξύ του ατόμου και ενός επωνύμου προϊόντος είναι μια σιωπηρή σχέση   αμοιβαίου οφέλους. Στο άτομο παρέχεται η επιλογή, η εμπιστοσύνη, η ποιότητα, η αξία και η ευκολία και ως αποτέλεσμα το προϊόν, και η μάρκα, είναι σε θέση να αναπτυχθούν.